Äta middag.

Ja idag ska vi bjuda Johans anställda kille Patrik och hans familj på middag här hemma. Nettan och Filippa och lilla Fredrika. Ska bli trevligt. De kommer när som helst och jag har hunnit städa av lite och gjort salad och så har vi varit och handlat lte till maten.

Min syster var här i går och hon verkar vara så deppig så jag blir lite oolig över henne och jag vet att nått ät fel på henne i kroppen menar jag alltså.  Har ju varit på vård centralen och gjort massa prover som hon ska få svar på om två veckor.

Annars är allt som vanligt här hemma. Full rulle hela tiden.

Johan var ute och käka middag i går och drack med ägaren och projektledaren Stefan och Niklas på företaget han jobbar för och med... Han kom hem vid 00.30 och då sov jag hade nog precis somnat för jag kola klockan vid 00 för då vakna Felicia och jag hade inte somnat än då. 

Nu kom folken så nu ska jag vara trevlig, kanske tittar in senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0