Funderingar på flytt!!!

Ja funderrar gör jag vänder och vrider på allt. Johan vill så gärna att vi ska flytta till Götebrog och det är inte helt omöjligt att vi gör det vart efter. Men jag trivs så bra i våran längenhet har nära till in familj som är vldigt viktig för mig. Johan har sitt företag här och dagis funkar så kanon bra.

Men det finns säkert bra dagis där med johan får nära till sin familj och jobbet kommer bli ännu bättre där i och med att han har egtet både här och i göteborg och i göteborg får han mer betalt än här. Men han har ju anställda både här och i gbg. Vi får se just nu känns det långt borta men ibland önska jag att jag var modiagre och bara sa till Johan att ja vi flyttar.

Jag är en sån fegis och får så dåligt samveta av minsta lila. Måste ju tänka på mina små tjejer dom är ju ändå det viktigaste som finns för mig.

Jag umgås ju inte med så väldigt måga människor så i gbg kanske kan kan hitta nya roliga kontakter. Lollo du är en underbar vän som jag älskar hur mycket som helst.
Oda du är oxå en väldigt speciell vän men bor ju inte här.Jag önskar att jag var lika modig som du gumman!!

Min familj står mig alltid nära vart jag än bor. De kan ju komma och hälsa på mig och jag kan ju alltid komma hem hit. Norrköping är mitt hem. Jag älskar ju mitt hem nu när vi har gjort i ordning så mycket i det men det kan vi ju alltid göra i gbg oxå.
Känns som om jag bara yrar men jag måste ventilera mig känner jag...
Jag vet inte hur vi ska göra men jag vill och vill inte samtidigt. Det kommer inte ske än i alla fall och det måste ske innan flickorna börjar skolan har jag sagt. Jag kommer inte dra upp dom från ena skolan och sätta dom i en ny, det finns inte i min värld. Jag har gått med samma personer från dagis till 9 och det var jätte roligt. Vill att mina barn ska ha det så oxå.

Ska fundera mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0