Helg!!

Ja nu är det fredag och helg. Skönt!! Ska nog tapetsera lilla smätten i hallen Entrén alltså. Sen kommer ju Erik idag så det blir en massa myyys i dag med gott att ära och titta på film och bara mysa och umgs som familj. Johan han är och spelar golf nu. *Tråkmåns*

Ska väl försöka städa lite och sitta lite med teorin till körkortet. *Måste kämpa så jag får det snart*

Annars blir det en lung helg ska ev rida på söndag Emilia är ju sååå tokig i hästar och att få rida hon verkligen älskar det!! Janne och Adrian ska väl komma i morgon ska bli trevligt!!

Känner mig så seeg idag, Tjejerna är förkylda och dana.
Felicia har fått sina första 2 tänder så mycket är nog det, sen ålar hon runt överallt nu. Från rum till rum inte still en längre stund där inte.


Ska gå och göra mig i ordning nu ett steg på vägen i alla fall hehe =)Ja nu är det fredag och helg. Skönt!! Ska nog tapetsera lilla smätten i hallen Entrén alltså. Sen kommer ju Erik idag så det blir en massa myyys i dag med gott att ära och titta på film och bara mysa och umgs som familj. Johan han är och spelar golf nu. *Tråkmåns*

Ska väl försöka städa lite och sitta lite med teorin till körkortet. *Måste kämpa så jag får det snart*

Annars blir det en lung helg ska ev rida på söndag Emilia är ju sååå tokig i hästar och att få rida hon verkligen älskar det!! Janne och Adrian ska väl komma i morgon ska bli trevligt!!

Känner mig så seeg idag, Tjejerna är förkylda och dana.
Felicia har fått sina första 2 tänder så mycket är nog det, sen ålar hon runt överallt nu. Från rum till rum inte still en längre stund där inte.


Ska gå och göra mig i ordning nu ett steg på vägen i alla fall hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0