Körkorts teori

Jag har j köpt bonniers trafikskola 2007 och det siter jag med så fort jag får chansen. Har jag 7 prov och fått 4 gordkända de andra fick jag 50-50-51 och jag var stressad får jag bara sitta i lung och ro så går det kanon har ju fått 55-56-58 på de gordkända. Detta ska jag fixa.

Ska bli så skönt när jag äntligen får mitt egna körkort och kan åka var jag vill. Har ju en v 70 som bara står här när johan jobbar han har ju två bilar till så den fr jag köra hur mycket jag vill i.

Kämpa till max och lite till är det som gäller nu fram över.

I morgon åker vi till borås och hälsar på svärföräldrana och barnens farmor och farfar de ska bli skoj och skönt att komma hemmifrån lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0