Lollo min gumma!!!

Det är lollo som ska bli mamma!! Hon sov hos mig i natt och idag ringde hon samtalet till mvc i finspång för at få en tid för inskrivning som blev den 30 oktober. Då är hon i vecka 12. Hon ska ha bebis den 10 maj.  Är så glad för din skull gumman och du kommer bli en kanon mama det vet jag. Du har kämpat så länge nu och nu var det verkligen din tur att få en bebis!!

Anars har jag suttit i luren halva morgonen och ringt till vårdcentralen och barnmorske mottagningen. Fy vad jobbiga det är!!

Annars blir det en lung vecka så vitt jag vet. Johan ska i väg på fredag kväll och äta middag och jag ska bara vara hemma med mina töser.

Nu ska jag byta blöja så Emilia får en fräsch blöja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0