Ursch

Fy fasen säger jag bara. Blir så trött på detta skit. Varör ska ungarna bråka och och en annan må som en piss råtta. Har ont i ryggen och halsen och är förkyld. Mår verkligen som en pissig råtta. Emilia vra så ju så glad och snäll när hon skulle få cyckla hem på sin tre hjuling och så ska hon börja bråga några meter i från dagis och hela vägen hem. Blir så arg på henne när hon ska hålla på så där. Sen kan hon vända på en fem krona och vara så underbar och mysig. Tråttsig till tusen men jag älskar ju henne sååå mycket ändå. Barn är såna jag vet men just nu känns det bara så jobbigt. Ville vara glad och snäll idag men hon gör det inte lätt för mig med detta beteende. Ibland är hon som en apa som rymt från zoo hon klättrar runt och bråkar och är bakom tv:n en stor 42" plasma tv vill jag inte ha i golvet. Blir så tokig. Felicia har varit sååå snäll och mysig idag vi har mysit masor och hon har sovit en hel del med. Vakna kl 7 i morse så då gick vi alla up och jag städade och hade mig så kl 8 hade vi ätit frukost tagit på oss och gjort oss i ordning och jag hade damsugit och vattnat alla blommor jag har och diskt så kl 8 var allt tip topp och 45 min kvar innan vi ska till dagis. *suck*

Ursch det är ingen som läser detta vad jag vet men alltid är det nån ni får inte tro annan en att jag älskar mina tjejer men ibland är det bra jobbigt.Jag skulle aldrig vilja leva utan dom bara att de ska vara lite snälla när jag mår dåligt.

Annars så fortsätter tankarna på flytt men jag ska inte bestämma mig för nått än men funderar det gör  jag och det är mycket...

Läste på aftonbladet om att "storbror ser dig på nätet" Och jag skiter i vem som läser detta jag har inget att dälja och jag gör inget fel. Men detta är en sida för min egen el så jag kan skriva av mig känslor och funderingar inte fr att nån ska snoka runt och göra saker av det. *ursch* var tog det privata livet vägen??

Jag är ingen blogg människa så det är hundra stavfel för jag skriver för fort ibland och siter som en kråka i soffan. Men som sagt det är för mig själv jag skriver.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0