Ett tag sen jag skrev nu igen....

Ja vad jag har varit slarvig. Men har inte kännt nån lust över att skriva något.

Var nyss iväg helt själv och handlade på City Gross och Rusta. Lite mat och sen Tärnljus och glitter till i morgon. Ursch vad tidigt vi ska vara på dagis. Redan 06.50 ombytta och klara för enbart lucia firande sen ska vi hem igen *kommer somna*
Har ju haft såna problem under 1 och § vecka med att få Felicia att somna tidigt hon har legat vaken hur länge som helt. Jag känner mig helt slut.

Nästa vecka måste jag springa runt och införskaffa de sista klapparna. Inte alls många som är kvar Skönt det.
Gick ju på stan i går med lillebor Matte och Lilla syster Mia, Vi hjälpa Matte med julklapparna. Flickorna kommer få så fina klappar av honom.

Nej ursch känns inge bra idag. Känner mig häning pga en del asaker som jag inte tänker nämsa här...

Nu ska jag ta mig i kragen och lga lite mat i alla fall.

XOXO

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0