Kallt som fasen

Ja fy fasen så kallt det är, sitter här med en kopp varm chocklad *mumma*

Min näsa är helt jävla otrolig, jag känner av dofter på felra mils avstång hehe. Nemän i morse när jag gick och lämna flickorna på dagis så gick det förbi en gubbe som rökte och jag höll fasen på att spy så dant det lukta. Är så kännslig mot äkliga dofter. Johans snus doft dör jag av, ursch bara ryser av tanken på dofterna.

Blir nog att a bilen till Louise på torsdag, gud vad jag saknar min ÄLSKADE Lullu. Och få gossa med Julia och prata lite med magen hennes =)
Julia ska ju bli stora syster en vecka eller så efter sin 1 års dag =)

Många bebisar som kommer nästa år. Erik ska ju bli store bror han oxå i maj till en lille bror fick jag veta i går när Thess hade varit på ultraljud. 4:e pojken för henne,

Nej nu ska jag dricka upp min chocklad och se klart våra bästa år sen hämta mina tjejer på dagis.

XOXO

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0