Lite läsning


> Två kompisar var på bilsemester i Louisiana.
> När de närmade sig staden Natchitoches blev de oense om hur namnet
> uttalades.
>
> De diskuterade fram och tillbaka tills de stannade för lunch.
>
> När de beställde frågade de blondinen bakom disken:
> 'Innan vi beställer kan du avgöra en tvist vi har?
>
> Var snäll och uttala var vi är............ väldigt långsamt?'
> Blondinen lutar sig fram över disken och säger:
> - Burrrrrr, Gerrrrrr, Kiiiing.
>
> ­_________________________________________________
>
> Lilla Pelle 5 år kommer inspringandes till mamma i köket och frågar med
>
> andan i alsen: 'Mamma, mamma vad heter det där när man ligger ovanpå
>
> varandra?' Mamma blir lite generad men svarar: 'Hrm, jo du förstår det
>
> heter samlag' Pelle springer ut till kompisarna i sandlådan igen, men
>
> kommer in efter en stund och säger: 'Mamma, mamma du hade fel! Det heter
>
> inte alls samlag det heter ju våningssäng!
>
>
> _________________________________________________
>
> Guds 2 gåvor till män resp kvinnor
>
> När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två saker kvar som han
> tänkte ge till dem. Gud sa:
> - Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att
> kissa stående... Adam avbröt:
> - Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet
> skulle vara mycket lättare och roligare!
>
> Gud tittade på Eva som nickade och sa:
> - Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.
> Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och
> kissade runtom, skvättande och sprang till stranden och kissade och
> beundrade mönster han gjorde i sanden. Gud och Eva tittade på Adams
> glädje och Eva frågade Gud:
> - Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?
> Gud svarade suckande:
> - Hjärnan Eva, hjärnan.
> _________________________________________________
>
> Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina
> sönder medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset. Den
> första mannen sa:
> - Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik
> att han gav sin vän ett hus gratis.
>
> Den andra mannen sa: - Min son är bilförsäljare och delägare i firman.
> Han är så framgångsrik att han gav sin vän en ny Mercedes gratis.
>
> Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa:
> - Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin
> vän en hel aktieportfölj.
>
> När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga
> gruppen sa en av männen: - Vi står precis och pratar om våra söner.
> Hur står det till med din grabb?
>
> Den fjärde mannen svarade: - Min son är bög och jobbar som
> strippdansör på en gaybar.
>
> De övriga tre tystnade. - Jag är inte direkt helnöjd med att han
> jobbar som strippa, fortsatte den fjärde, - men han verkar ha det bra
> ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en
> splitterny Mercedes och en aktieportfölj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0