Louise!! Du är den bästa som finns!!

I morgon ska jag till Louise och Julia, ska bli så mysigt. Hon är en av de bästa som finns i mitt liv. Äslkar verkligen henne och jag hoppas hon vet hur mycket hon betyder för mig.!!

Jag och erika ska ta en tripp dit. =) Tar bilen och lämnar flickorna på dagis, sen bär det av till Lollo. Efter dagis blir det en sväng till City Gross och hanlda lite mat och gott.

Nästa år kommer det hända mycket runt om kring oss och även i vår familj men det vill jag inte gå närmare in på just nu.

Jag ska kolla klart min film nu sen ska jag gå och hämta flickorna =)


XOXO
FIa

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja du Sofia... Det är väl tom längre att åka till Louise men dit har du tid att åka... Det är mer än uppenbart att du inte är så intresserad av min kontakt. Det va bara det jag ville säga.

2008-12-22 @ 09:04:21
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0