Busfabriken i linköping

Idag ska vi till bsfabriken med flickorna och erik. Ska träffa Eriks mamma Tette och hans småbröder Isak och Jonathan där med. Barnen ska få busa och vi ska äta...hehe =)

Jag längtar så till tisdag då vi åker till ULLARED - GEKÅS Shoping på hög nivå =)

Igår fick jag mitt rosa körkort. Åkte direkt till posten och hämta det!! Hade en pissdag för övrigt igår ett stort Suck bara...

Vi spela monopol i torsdags och mysde och jag vann hehe men i går på min pissdag så förlora jag. Ännu ett suck.

Sitter och fryser så jag måste röra mig lite så jag får upp lite värma i kroppen innan jag blir en isbit. *burr*

XOXO
Fia

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till körkortet :D Ja det är roligt med scrapbooking, jag kan vissa dig lite hur man gör och vad man behöver som grund i fall du vill började :D



Kram sara

2008-11-10 @ 03:05:39
URL: http://scrapboden.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0