2009 = Babyboom

Ja det är verkligen babyboom 2009 jag vet inte hur många jag känner som ska få bebis 2009. Får se om det blir en liten här med eller ej sånt som märks!!

Vi har i alla fall fått fint i flickornas rum nu. Vi har tapetserat om. Blev sååå jädra snyggt!! Ska lägga in bilder nån dag. Hinner inte nu. Ska lägga mig med Emilia som kollar bilder från förr . Gull unge!! Flissan hon sover redan somna i knär här hos mig med handen på bröstet i vanlig ordning. Fix ide hon har!!

Lollo min darling och lilla sötnosen Julia kommer ju i morgon *skoj* Ska bara överge dom i en timme då jag ska till körskolan.

Skriver mer en annan dag.

XOXO

Fia

Annelie xoxo är från gosip girl puss å kram typ. Du får kolla mina serier så förstår du hehe Tycker inte om att du ska flytta hopas jag du vet. Jag är ju ur dålig på att hälsa påf olk =( Puss på söta nosen gumman!!

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Tusen tack gulliga du för jackan idag. Den var ju sååå fin. Jag har faktiskt kollat på just denna eller hel hel rosa :)



Den var dock lite stor men hon kommer absolut kunna ha den sen när hon är full vuxen. Jag har läst på nätet och dom säger att M är till en full vuxen chihuahua så det hoppas jag :)



Hoppas allt ät fint med er.



kram kram

2008-10-12 @ 00:18:20
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0