KÖRKORT!!

Ja nu har jag äntligen fått mitt körkort. Nästan en vecka sen den 23:e fick jag kortet på morgonon. Det gick så bra att köra och en sån känsla när hon sa att det var gordkänt!! UNDERBART!!!

Jag har redan köpt en ny klädsel till bilen svart med rosa blommor och så. Så snyygt!!! Sen en skylt med baby in the car. Ett måste ju när jag ofta har tre barn i bilen mina två¨och så Minna.

Idag kommer ju erik oxå, ska försöka få han att komma vid 1 så kan jag hämta honom och så kan han följa med till dagis och överaska flickorna.

Blir busfabriken med Tette och barnen på lördag. Skoj alla barnen får leka tillsammans.

Längtar som en tok till tisdag då vi ska till ULLARED. Jag och Emilia är ju på bild i varuhuset hehe. De tog en bild på oss när Emilia var bebis.

Blir nog att jag åker bort till maxi sen för att köpa nya vantar och halsdukar till tjejerna för fy så kallt det var i morse. Frost och riktigt kallt....

nej n ska jag göra annat...

XOXO

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0