Musik

ja muisk är så underbart har helt fastnat i låten med Kelly Clarkson - Beautiful Disaster. Åh så underbar låt och sen PS I Love You Soundtrack - Love You Till The End¨. Åh underbart helt enkelt!! Så sitter jag hemma och ylar när jag är helt ensam hehe skulle aldrig göra det så folk hör mig hehe tilloch med mina små tjejer säger tyst när jag sjunger =) Jag har ju aldrig följt idol förut men nu gör jag det och vad bra en del av dom är!! Roligt! i kvällär det ju oskyyldigt dömd. Bra serie. Jag älskar ju serier =) Johan är hemma nu mys blir det. Saknat min gubbe. Men börjar bli en vana att han är borta bara en vecka till sen är han hemma om kvällarna!! Nej ska kolla upp lite skaer nu. XOXO Fia

Kommentarer
Postat av: Sara

Det påminner mig om att ja måste fixa lite ny musik... :)

2008-10-01 @ 14:56:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: SANIBO

bra musik finns på min blogg!

2008-10-01 @ 14:59:46
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0