Rastlös

Tjejerna en dag innan vi går till dagis. Kallt ute nu!!
Bjuder på en bild på mina älsklingar det bästa här i livet!!


Ja gudars vad jag r rastlös idag. Vet inte vad jag ska hitta på. Har en del att se på här på datorn men känner inte rikigt för det just nu. Det är den nya serien på 5:an som krockar med Heros. Så det blir att se den här på datorn. 
 
I morgon hoppas jag att vi ska till kolmården men det återstår att se om det blir av... Det händer nått annat i morgon oxå men som är lite hemligt än...

Jag vill ha lite energi att slösa bort och fixa en massa men arslet sitter fast i stolen idag hehe så seeg efter i går blev lite cider 3 räcker för att jag ska bli berusad. *oj*
 
Nej nått måste jag göra annars går jag under suck så tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Fina tjejer :)

2008-10-04 @ 10:34:02
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: robiN

hejsanhoppsan hur står det till?

2008-10-04 @ 10:34:21
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0