Bloggar från skogen =)

Hehe som sagt nu sitter jag i skogen och bloggar lite. Vi kom ner rätt sent i går vid 8 tiden så det vart två timmar med svärisarna sen var ungarna trötta. Idag blir det bättre. Lennart Johans pappa hade köpt cider till ig så gulligt. Tror allt det var ett test och se om vi var gravida igen eller inte=) och det är jag ju inte. Deras andra två söner Kalle och Emil ska ju ha bebis nästa år första och andra barnet blir det. Jag är jätte sugen på en till så vi får se när den kommer. inget vi förösker med nu i alla fall.... Idag har vi varit på 6års kalas hos stina! Emilia älskar att leka med sina kusiner stina och klara s hon hade ju skoj! Sen vart det höst marknad i borås. Massa flolk vi köpta bara en varsin ballong till flickorna och chockladtoppar till farmor Jill... Nu är Jilloch Lennart på kalas hos sina för de hade spelat golf innan. och Johan sitter med våra töser och kollar in riktiga pippi. annars har de ju bara sett pippi på tecknade filmer. Men Emilia gillar det men Felicia förädrar nog tecknad... Nej nu ska jag mysa med familjen detta skulle ju vara en lung och mysg helg då vi bara umgås med varandra!! XOXO Fia

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

KUL att du me skaffade en blogg :)



Naä mamma har inget nämnt om jackan. Men visst är jag intresserad. Vad är det för en hund ni har? Tror du våran lilla kan ha den?

En jacka måste jag skaffa till henne ivarjefall för hon fryser såå lätt...



Hoppas allt är fint med er.

kram

2008-09-29 @ 20:10:57
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0