Busfabriken igen

Yes idag jag med mina goa tjejer och min far och min syster och lilla minna till busfabriken. Vi hade så roligt. Mycket skoj och mat blev det. Sofie jobbar ju där så vi fick rabatt med =) Tack snälla och en maaasssa mat fick vi med nä'r vi skulle äta. Gud så gott! Sen träffa vi hennes stora grabbar låtsas kusinerna alex och jesper. Hennes kille barnen pappa Peter är ju min systers brorså vi säger aatt de är nästan kusiner...
 Sen gick vi in en sväng på babyproffsen där köpte jag en present till Minna en kam och borste med mumin. Det är ju mias favvorit. Och var i stort behov av en broste lill tösen. en ska hon skydd idag av hennes jobb =)

Nu så är mamma och brosan Ante här. Ante ska hjälpa mig med datan men det sprack med första här och med andra blev det skit där med. Få se om han kan få ordning på de i alla fall... Trött på datoer är jag verkligen...

Snart kommer min gubbe hem gudars vad man saknar han när han är borta så mycket. Barnen speciellt men nu kommer han hem och åker i morgon ige. Sen konsdag kväll och är hemma till måndag morgon så då ska vi passa på att mysa massor...

Nej nu skajag se Nemo med tjejerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0