Busfabriken sen handla mat...

Ja nu har jag lagat lite chiliconcarne till mig mia ochvåra barn. Mumma. Ska lägga felicia en stnd å hon får lite vila sen ska jag bara vänta på att John kommer hmså ska vi åka ill busfariken och busa loss med barnen... Senefter det ska vi åka och hnda kommer bli intressant med två slutkörda flickor =)

Imorgon åker min darling igen fast då till sina föräldrar för att spela golf.  Nu kom min Mimmi och ska gossa de är nackdelen med ett kontof för ungar och katter ska vara med. Emilia min goding sitter brevidig och kollar på my little ponny. Gammla vsnitt sen en själv var liten. Och Flissan min solstråle hon ligger i min sängoch kollar pippi. De älskar pippi och sitter och sjunger med så sött!!

Ja har fått värsta städmanin, städar och rensar hela tiden. Vet i 17 vad som flugit i mig. Sen nu så bet mimmi jävle rent ut sagt av kabeln till de nya högtalarna fy fasen vad jag blir gaaaalen påde kattäln som bara biter av alla jävla kablar... Stort suuck... Ska försöka laga de och se hur det går. Katterna som fick en ny fin klätterställning i går dumma katter jag har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0