Gordmorgon

Nu är det tisdag morgon och vi ska till dagis. Eller barnen ska till dagis idag. Jag ska ner på stan med mia minna och lizette. Ska köpa en ny cardigan och så fixa ögonbrynen . Sen ska jag cycklaidag. Kommer flåssa som en hund efter två meter. Jag minns ju inte ens när jag cyckla sist. Men mia ska ju hämta sin cyckel från skaphagen där den är nu och få hem den och då erbjöd jag mig att cyckla med den hem.
Få se hur det går =)

Idag är det ju som sagt tisdag. Och på tisdagar är det ju one tree hill och gossip girl YEEESS!!

Sen ikväll är det ju maria serien.

Ska väcka tjejerna här nu och ge de gröt och ta på de kläder.

Kanske återkommer senare ed ett nytt inlägg. Känns som om jag fastnat lite i det här nu men så könt att få skriva av sig lite tankar och sånt ibland.....

XOXO
Fia


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du får alltid ringa om du vill prata av dig om dina tankar också! Det hoppas jag du vet gumman! Puss =)

2008-09-23 @ 14:22:53
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0