I dag

Idag har jag bakat bullar och städat lite. Väntat på skitskallen janne som aldrig kom. Dålig stil...
Busfabriken var en riktig hit i går gus vad vi hade skoj men bar i 50 min för vi var ju så sena och de stänge 19.00 ska dit snart igen. Barnen uppskattar det så mycket.

Nu väntar jag bara på att Johan ska höra av sig så jag får veta hur det gic på familjegolfen de har idag. Fammiljen Larsson är golf tokiga =)

Är sjukt rastlös när jag är ensam med barnen och vet i fasen vad jag ska hitta på skit väder är det ju med så inget skoj att vara ute då.

Nej ska vara trevligt mot mia och minn ville bara skriva en rad eller två och de har jag ju gjort nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0