Idag åker vi!!

Jaa idag ska vi åka till Jill och Lennarts johans föräldrar. Emilia hon längtar som en tok efter att få träffa Stina och Klara!!

I går var vi ju på invigningen av nya lokaler för en ny butik. Kommer inte på namnet. Det var jätte trevligt och underhållande. Pernilla Wallgren kom dit och sjöng och sen kungen eller han som spelar kungen i komiker filmer ch sånt vet inte vad han heter. Han var en rolig prick. Sen var det buffe mat inte mycket som jag gillade direkt men det funka. Gratis öl och vin så inget jag drack hehe . Kräsen dam det är jag!!
Jag har packat mina och barnens saker bara johan som ska packa sitt men det får han göra när han kommer hem igen efter jobbet. Han har spelat golf nu på förmiggagen men lasse. 

Ska damsuga va här hemma lite innan vi åker oxå flickorna har grisat så dant när det skulle äta macka.

Felciia sover middag så man får passa på medans det är lungt.

Somna i slutet på lost i går så jag missade slutet vackna 22.00 när mia ringde som en bäng för att fråga om minnas bajs. Yr och dan som man var så yra jag lite och gick sen och la mig för att i nästa sekund flyga ur sängen igen för att Johan ringde och tjuttra. Gud jag ville ju bara sova!!

Nu hör jag att Emilia gör nått i köket så jag åste ta hand om det. Skriver på söndag när vi kommit hem igen!


XOXO


Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0