Johan kommer hem

Jaaa idag kommer mi goding hem. Gud så vi saknat honom flickorna och jag.
Flickorna sitter brevid mig och kollar Pippi att dom aldrig tröttnar alltså. Snart kommer jag kunna alla repliker ur filmerna =).
Eilia var så ledsen när jag lämna henne på dagis idag det var riktigt jobbigt faktisk när hon var sååå ledsen n de gick över och vara ledsen ite till och från. Jobbigt när det blir så. Felicia hon bryr sig inte tycker bara att det är roligt!!

Blir ju som sagt busfabriken  helgenoch de sa bli skoj för barnen om inte annat!!

Sen har vi bokat 5 oktober för att köpa årskort till kolmården så det blir många turer till kolmården nästa sommar

Jag borde ta mig kragen och damsuga lite men känner ingen lust för det idag. Känner mig lite hängig idag aktiskt trotts att det är heros ikväll. Tråkigt väder och allt ju så jädra kall ute så nu har vantar och mössa åkt fram tll flikcorna  och vinter vackor till oss alla ska köpa en ny vinterjacka snart för min vill jaginte ha längre så kort jag fryr om ryggen ju.

Funderar på att sola i morgon gudars vad skönt det skulle vara. Har ju blivit obemanat och öppet 08-20 alla dagar. =) Me like!!!

XOXO
Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0