Lördag

Jag idag är det lördag och vi ska nog hitta på nått med tjejerna våra. Blir nog busfabriken för det är det som står högst på listan av roliga saker att göra, Vi får se hur det blir så tråkigt väder idag. Skulle behöva röjja här hemma rejält en gång för alla men känner inte för det just nu.

Vakna i morse av att pottan spela, vi har en sån potta som spelar när den blir blöt. Så jag sa till Joan att jag trodde katterna kanske slicka i potten eftersom vi vakna av att den spela så han gick upp och kolla och då hade nån av katterna kisat i pottan inte en fläck utanför. Rätt roligt men ofråscht jädra katter.... Har fått de att sluta klösa på vägen av vitpeppar i alla fall. Tack och lov kanske vi kan få ha det fint och inte sönder rivet i hallen.

Idag skulle vi ev på 18års kalas för Dennis men jag tror det blir uppsjutet eftersom Trixi deras shäfer ska ha valpar nu när som, onödigt att vi kommer och stör henne nu när de kan ske närsom.

Nej nu ska jag hoppa på Johan och se vad vi ska göra med denna dag.

XOXO
Fia

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha faan va coolt att katterna går på pottan! kan ni lära Tess det också eller? ;)

Hälsa o gratulera Dennis från mig =)

En annan fråga... va står XOXO för??

Puss

2008-09-20 @ 10:49:53
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0