Lunchat hos mia

idag har jag mummst hos mia. Kåldolmar potatis och brun sås. Jätte gott!!
Jag har oxå solat och det var underbart skönt!
Inatt fick syrrans vovve trixa tre valpar. Gulligt hon var ju stor som ett hus i söndags när vi var där.

Jag ska hämta min små töser på dagis nu sen ska jag hem och fixa lite. Johan kommer ju hem idag men han ska se hockey med hans vän Lasse från Borås idag. Annars blir det lungt idag. Imorgon ska vi jui väg jag och johan ska bli så skoj och mamma ska vara barnvakt. Det tyckte Emilia var roligt!!
Pratat med Annelie igår det var trevligt vi pratade en stund om allt och inget. Skönt att ha såna underbara vänner!!

Lollo du är speciell det vet du!!

kanske återkommer senare om jag har nått intressant att skriva om eller orkar över huvud taget..
Nu går jag till dagis!


XOXO
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0