Tänkte uppdatera lite

Ja nu var det ju så där länge sen jag skre igen. Ursch fy skäms på mig...


Ja mycket har hänt sen sist. Jag har blivt moster till en Minna Björk. Jag var med min syster på förlossningen och de var en fantastisk upplevelse, vart så sugen på att få göra om det igen fast själv då. Vill ju ha ett barn till få se när den lilla ska komma får vänta ett tag till. Barnen ska ju få två kusiner i början på nästa år båda Johans bröder ska ju ha bebisar. nr 1 för Emil och nr 2 för Kalle. Roligt för dom!!

Men att få vara med på en förlossning var så häftigt vilken upplevelse!! Jag var helt död och slut i kroppen i flera dagar efter. Känndes som om det var jag som ick igenom den. Hon har ju varit mycket här efter det så det känns ibland som hman har en hel skock barn =) men det är mysigt!! Hon är ju 5 snart 6 veckor nu. Tiden går  aå fort.

Johan han jobbar dyget runt känns det som och han är så gullig nu när han varit borta i tre dagar och ska bortigen på lördage till onsdag. Mysigt att han är så goo!!

Vi har varit på dop hos underbart söta Julia. Gud hon är så söt så man riktigt smälter!! Där har e gjort ett kanon jobb.
Dopet gick kanon fort och dt ar ättt odikaetr åt. Lollo hade ju slitit så dant men hon hade ett lyckat dop!!

Sen efter i söndags så har Felicia varit sjuk. Spytt ch bajsat i ett hur jobbigt som helst. Har blivit mycket tvätt och många blöjor! Helt slut är man när man inte får sova på nätterna heller. men nu värkar det vara på bättrings vägen i alla fall.

I morgon blir det att handla och sen busfabriken med tjejerna det ska bli roligt. Ska försöka ta mig i kragn och skriva mera. Känns skönt att skriva av sig lite faktiskt.

Felicia har ju börjat dagis med men denna vecka har vi varit hemma för hon är ju sjuk. Annars så trivs hon kanon... De går ju på samma avdelning och allt. =)

Nu ska jagsnart se idol för första gången så har jag fastnat för idol. Johan ska väl komma snart han är i mjölby på föräldra möte med Erik. Då blir det pizza till idol och heros. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0