blogg!?

Har jag en sådan haha, Jag vet att jag har varit ur ursel på att uppdatera här. Har inte mått så värst bra och dyng förkyld och hosatr känns som om beisen snart flyger upp ur truten på mig.

Underbart väder idag det gör en piggare, vill så gärna hitta på nått skoj med flickorma, vet i fasen vad jag ska hitta på bara! Funderar på att ta bilen och hämta dom och åka iväg en sväng men vet som sagt inte vart bara.

Johan har börjat nya jobbet i göteborg. Det är tomt utan honom här hemma men det funkar, vet ju att det inte kommer vara i alla evighet. Snart flyttar vi ju ner dit! *längtar*

Homonerna mina är på rymmen nu när jag inte mår så bra för övrit det är jobbigt men det går säkert över snart.

Vill att det ska bli fredag så Johan kommer hem!! Saknar honom så himla mycket känner jag, flickorna saknar honom oxå. Det märks!

Ska se klart mitt one tree hill och sen hämta min små älsklingar!!

XOXO

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0