Fredagen den 13:e

Ja idag är det ju oturs dag och inget har hänt ännu. *pepper pepper ta i trä*

Det är även bio premiär för en ny fredag den 13:e film. Undrar hur den är var ju länge sen de var poppis.

I morgon firar jag och Johan 5 lååånga år. Gud vad tiden går fort. Idag går jag in i vecka 14. Vi byter ju vecka på fredagar nu fram över så idag ska vi ta kort på magen med.

Sitter och kollar mina serier på datorn nu samtidigt som jag skriver blogg, känner mig så rast lös och orke lös i kroppen idag. *suck* En tjattig liten fröken sitter brevid mig och vill ha saft så jag får resa på röven och ge saft till hene.


XOXO
FIa

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Hoppas ni slapp otur.



Det gjorde vi som tur va :)



SKOJ att du e gravid igen :)



Ha de gött.

kram Gurkiss



ps. du får jätte gärna länka mig men jag vill helst inte att du skriver ut mitt namn utan istället gurkiss då jag inte vill namn ge mig eller nån i min familj på nätet. Jag länkar gärna dig me, ska det stå Fia då eller? ds.

2009-02-23 @ 00:13:41
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0