Ultraljudet

I går var vi som sagt på ultraljud och gjorde även ett npp test. Allt såg kanon ut och den lilla bebisen är 6 cm men fullt utvecklad. Så underbart att se. H*n låg och sov när hon började och låg då i perfekt ställning för att göra testet. Allt såg som sagt bra ut. Den försökte hon väka den lilla och buffa med grejen som de ser med och det såg så roligt ut. Jordbävning för bebis.

Blev flyttad en dag framåt så den 20:e är det beräknat att h*n ska föddas men jag har ju gått över två gånger så vi får se när denna lilla krabbat vill ut!

Underbart var det i alla fall att se lilla bebis och jag och Johan satt bara och log mot varandra. Det var så mysigt att se han så glad och sprallig när han fick se sin lilla bebis i magen. Nu vart det ju mer verkligt för oss båda när vi sett att det faktiskt är en liten snuttig bebis där.

Ska lägga upp bilderna när jag fått dom, har scanat in dom hos pappa och skickat på min mail men det blev nått fel så jag ska åka dit senare med hans tvätt och skicka om de.

Nu ska hag vara trevlig mot mia och Minna som är här efter nästan två veckors uppehåll för att vi har varit sjuka sen dom.

XOXO

FIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0