5 år som förlovade idag ;-)

Idag är det som sagt 5 långa år sedn Johan friade på appelvikens resturang i Varberg. En helt underbar dag och den kommer jag nog aldrig glömma. Det var så vacker och underbart så till och med classe grät!! Classe och Maria var ju med oss. Vi ska inte fira nått direkt idag utan det gör vi den 25:e när vi är "hemma" i norrköping och Maria och Morfar kan vara barnvakt. Vi ska ta en bio eller gå ut och äta en sista gång innan bebis kommer och då samtidigt fira lite!

46 dagar är det kvar till bf. Det går undan!!

Snart ska vi åka till lilla Livs dop. Det får bli hennes dag idag istället för vår ;-)

Igår hade vi en hel dag ute i trädgårdn och gjorde fint och bada i poolen hela familjen. Sedan gick vi faktiskt ner och tog ett kvälls dopp efter 8 på kvällen. Till och med badkrukan jag badade efter att Felicia helt plötslgt ville bada och hoppa hela tiden annars är det bara Emilia som gör det. På tal om Emilia så kan hon simma skit bra med sina armpuffar. Man behöver inte ha sten koll på henne även om jag vill ha det för hon klarar sig utmärkt i vattnet!! Simmar rätt och som en tok. Hoppar i från bryggan utan att vi tar emot men självklart står vi med där. Hon är en sån våghals den lilla fröken som helt plötsligt har blivit så stor och duktig på allt.!!

Felicia pott tränar vi med nu för fullt!! Det går strålande bra!! Hon är så duktig så vårt mål är att innan sommaren är slut ska hon vara helt blöjfri på dagarna sen så ska vi ta tag i natten med båda två!! Skönt att bara ha en blöj bebis sen =).

Nu har jag oxå skickat in ansökan om dagis till spetember åt flickorna så jag kan mysa bebis 15 timmar i veckan och de får leka med lite nya vänner och så. De saknar dagis det märks, Emilia frågar ofta när hon ska få gå på dagis igen så det kommer göra dom gott!!

Nu ska vi dra oss!!

XOXO
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0