Allt och inget!

Det är så otroligt varmt men jag ska inte klaga för är det inte varmt så är det kallt och ruggit så då föredrar jag värme men jag vill ju kunna andas och inte flåsa som en gnu i värmen. Tur man kan svalka sig i ett bad!! Poolen är underbar såna här dagar och att vi bor 5 minuters gång avstånd från sjön! En underbar badplats bakom vårat hus.

Johan jobbar en vecka till sen har han semester, lillebror och hans Kim ska komma och Mia med Minna, de ska komma den 17-19 juli sen ska vi till bm den 20:e i Mölnlycke och då ska johan med. Klockan 9.00 så det blir att gå upp med tuppen hehe. Sen den 24:e på fredagen där åker vi till Norrköping och ska fira Minna som blir 1 år. Det blir första och sista resan hem efter flytten innan bebis kommer. De kommer ta sin lilla tid att åka upp för jag kommer säkert behöva stanna och kissa och stäcka på mig!

På söndag firar vi 5 år som förlovade men vi ska på dop då. Lilla Liv ska döpas så vi ska fira när vi är i Norrköping gå på bio eller bara gå ut och äta eller nått bara jag och Johan en sista gång innan bebis kommer och så. Ska bli mysigt för det var hur länge sen som helst vi gjorde något bara vi två.

Den 11 ska vi ha taco middag hemma hos oss och vi har bjudit hela johans familj med dera familjer. Ska bli skoj att visa vårt fina vardagsrum entré och kök nu när det är klart!

Känns som om vi har nått bokat varje helg fram till bebisen kommer =) Johan har semseter 4 veckor sen jobbar han två veckor och den andra veckan på torsdagen den 20 augusti fyller han 34år och det är beräknat att bebis ska komma då. 48 dagar kvar idag!! Går in i vecka 34 idag så det ska tas en ny magbild ikväll med.

Nu ska jag se Wallander fast den som är på engelska har redan sett alla på svanska inklusive de två nyste hämnden och skulden.!

XOXO
FIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0