Rubrik??!

Skulle behöva ha energi till tusen just nu men jag känner mig bara sååå seg. Har så svårt att sova om nätterna för det trycker på och jag måste kissa 511 gånger varje natt. Sitter och tittar på film samtidigt som jag skriver här, kan inte koncentrera mig på bara filmen blir så jädra rastlös hehe sån är jag!!

Måste städa upp lite här hemma snart, Tjejerna gör så det ser ut som kriget här, men det får jag undan ganska snabbt bara jag sätter fart.

Vilket oväder det var i går natt åska och blixtra och spö regna ute när vi skulle sova, jag som avskyr åsk oväder.

Vi var ju på dop i söndag och det gick jätte bra, var varmt fast vi hade trott det skulle bli kyligt så vi hade lång ärmat och leggins på oss. Svettigt värre. Underbart god smörgåstråtra till fikat. Faster Lisa hade spelat in en skicka med en vaggvisa till lilla Liv så vackert så!!

Igår klippte vi häcken och kratta gräsmatten och gjort fint ute mellan regnet. Så skönt att få rör lite på sig i den tackt jag själv känner går bra! Jag känner att jag vill rör på mig lite i alla fall annars dör jag. Så vi passar på att vara ute och göra nyttiga saker när det går!

Jag och flickorna tog en promenad till affären här där vi bor. Lagom promenad för mig och flickorna. Köpte lite frallor och lite annat fruskost grejer till i morgon , ska laga mat lite senare eller om Johan får göra det när han kommer hem. Spagetti och köttfärssås som Emilia älskar!

Snart dags för semseter för Johan hoppas det inte bara springer i väg för det är skönt med lite sällskap här hemma.

Nej nu ska jag föröska koncentrera mig på filmen en stund innan jag ska städa upp lite.

XOXO
Fia

Kommentarer
Postat av: Jenni

hej hej! läste att du bor i hindås. det gör jag med, med min sambo och våran dotter på 10 månader! hoppas att ni trivs här!! :)

2009-07-14 @ 21:51:08
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Vilken söt blogg du har :-)

2009-08-04 @ 13:15:23
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!



Brorsan ringde o sa att ni fått en son. Hoppas allt gått bra.



Kramar Elenor

2009-08-29 @ 08:56:04
Postat av: Gurkiss

STORT GRATTIS till er son, vad kul :)



Hur är allt med er?

Går allt bra med tjejerna och nya?



Massa kramar

2009-09-02 @ 16:42:09
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0