Helgen som varit.

Ja i Lördags så var vi hundvakt till Tess. Annelies hund. En jätte fin vovve men väldigt skygg. En hel del motion blev det för en latkorv som mig i alla fall.

Sen på eftermiddagen kom min farbror och pappa förbi för travet som de hade spelat med Johan. Pappa var här hela dagen och åt mat med oss, jag var en surpuppa i går fam till kvällen. Jädra Johan köpte lamkottletter som vi aldrig någonsin hade ätit förrut och då blev jag vresig. *hormoner* Sen sa han att bilen var vid pizzerian men den var ju vid vår balkong ännu mera mutter*

På kvällen blev det lite mera drag på det, annelie och johan och classe satt och drack sen kom Glenn och David ner och senare kom en kompis till dom oxå.Annelie drog vidare ut på krogen, David somna på kontoret på golvet och Glenn underhöll mig och flickorna hela kvällen. Flickorna gillade honom väldigt mycket. Han lärde dom spela fotboll och Emilia ville inte att han skulle gå sen =). Så det får gärna bli fler gånger jag tyckte det vr roligt att se flickorna ha så kul med någon de knappt känner.

Sen kom även grannen ner och då satt Johan med honom och hans fru så jag underhöll grabbarna från hans jobb. Vi hade skoj. Var länge sen jag skratta så mycket som i går kväll.

Lisa kom och häma Tess förut för Annelie vart visst väldigt dålig i går natt... haha inget som förvånnar mig. Du skulle ha stannat här vi hade så roligt!!

XOXO

FIa



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är faktiskt sjuk. =)

Tack för helgen hjärtat!

Puss

2009-03-10 @ 22:22:21
Postat av: Anonym

Av annelie va det!!! hatar datorn nu. Nu ska jag sova! Natti!

2009-03-10 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0