Hur ändrar man designen på denna jädra blogg.

Ja jag fattar bara inte hur man ska lyckas ändra på bloggen. Har sett felra stycken som har kanon fina bloggar och jag vill ju med ha en fin juh. *suck*

Blir på dåligt humör av detta,

Johan kommer snart hem från jobbet, grannen ska se våran lilla stuga på lotten vi har, ev så kommer han köpa den när vi ska flytta. Börjar på lite ånget över flytten undar vad jag gett mig in på men det kommer nog bli bra i slut ändan.

Johan börjar snart det nya jobbet oxå och då blir jag ensam med flickorna i veckorna. Inte mycket förrändring förutom på kvällarna då johan brukar vara hemma så man har nån att prata med och umgås med. Men men Det blir nog bra det oxå. Han kommer ju vara hemma torsdag kväll till måndag tidig morgon.

Mia hade varit på bvc idag med minna, hon väger ett helt kilo mer än vad felicia gjorde när de var lika gammal och längre är hon oxå. Jag tyckte det känndes lite annorlunga mot mina knoddar. Men men sånt hon springer bort när hon börjar gå och sånt.

Längtar till nästa helg då vi ska ha lite party, är lite sugen på att gå ut även om jag är nykter men det blir nog bara en heamma kväll med party.

Var ju hos bm Gerd i torsdag då fick vi höra det lilla hjärtat slå, den lilla sparka oxå. Jag känner av den lilla krabatten massor nu. *underbart mysigt* Snart dags för nytt ul, då ska vi ta 4 bilder som vi gjort med flickorna! Längtar till det och helgen efter ul ska vi till Johans föräldrar och ha lite barn kala för flickorna med deras kusiner och på söndagen åker jag och flikorna hem själva och låter johan vara kvar eftersom han börjar det nya jobbet på måndagen.

Nej nu ska jag se efter vad mina busungar gör!

XOXO
Fia

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag kan hjälpa dig med bloggen :)

2009-03-14 @ 12:06:08
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0