Lördag.

Ja i går spela Johan på travet med Pappa opch min Farbor Roggan. Han har gjort det e gång innan men nu har han fått gubb stämpel på sig, fatas bara en sån där gubb basker på alla tre!. Men men Roggan kom med sin fruga Ellinor som är från fillipinerna och deras dotter Rosé min kusin alltså. Hon är lika gammal som Felicia. De lekate så bra ihop mina flickor och lilla kusinen! Jag fick vara taxi så det blev ingen tripp till annelie. Johan lova bort mig att hämta och lämna roggan med familj och pappa. *mutter* blir inget sånt nästa lördag inte för då ska vi ha party så då är jag inte taxi chaffis.

Fick såna sammandragningar i går som gjorde riktigt ont så jag hoppas att det "bara" beror på att jag fått skiten igen. GBS det går ju att behandla i alla fall även om det stinker....


Idag har jag tvättat två mattor för hand har bara två ställningar att hänga dom på så de andra mattorna får snällt vänta. Men ja tänkte faktisk gå igenom alla mattor i huset så de blir rena och fina!!  Blir ju som nya när man tvättat dom för hand med tvättmedel och rotborste!!

Nu har jag en stor tjeja som står och skricker att hon skule ju få se My little ponny på datorn!! Blir att flytta sig och ev ta tag i nästa steg i dagens riktning.  Inta sängen haha nej skoja bara! Johan lagar mat fast han är bakis han ska inte tro att jag gör allt idag inte. Han har bara sig själv att skylla om han är bakis!!

Fick förästen blomma av johan i går oxå! *hmm undrar vad han har i görningen*  med ett kort och jag tänker INTE skriva vad det stog i kortet. *knäppa gubbe*

XOXO
FIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0