Mat och lite annat

Vi åt på mac orvars idag, fick reklam där ifrån och tänkte testa. Men fy det kommer vi inte göra om. Var inget vidare gott faktiskt. Inget bones i kväll det gillar jag inte. Och att Lost ska vara så jädra sent på tisdg ännu mera mutter för min del, kommer ju få påsar under ögonen på onsdag morgon haha. Trött om kvällarna.


Har snurrat runt med mia idag oxå. Först ner till stan för att gå till apoteket och köpa alvedon, johan var ju bakis och mia får sån huvud värk titt som tätt så vi ladda upp, sen tog vi en sväng till ica maxi. Hitta en sån söt kjol på gina! =)

På fredag ska jag på stan med mia och shooooppaaaaaaaaa ojoj vad vi ska springa runt och yra!

Johan var i väg idag med en som skulle titta på våran lott, och han köper den!! Det är så skönt att allt löser sig för oss nu innan johan börjar jobba i götet och innan vi flyttar!! Pengarna rullar in =D. Känns väldigt skönt för omväxlings skull.

Jag har gjort en sån klockren tatuering jag ska göra efter att beis kommit, måste veta vad det är som bor där inne för det har med tatueringen att göra! Kommer bli sååå snyggt. Blir nog att göra den i götet.

Annelie du måste snart komma och hjälpa mig att fixa sidan här!!

Ska se klart in film nu. My sassy girl ser jag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kommer! :)

2009-03-16 @ 08:56:21
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0