Ont och handlat.

Jag och Emilia åkte i väg en sväng till Ica maxi oxh köpte lite mat till dagen. Kyckling och sallad. glömde riset kommer jag nu. Får ringa Johan som ändå är i väg nu. Det blev tre byxor till tjejerna med. Två till Emilia och ett par till Felicia så de kan ha till sina kjolar och kläningar och tunnikor.  långa leggins alltså. Måste oxå köpa mig ett par nya. Erika har ju haft sönder mina svarta långa och mia mina korta vita. Ska fasen aldrig mer låna ut mina kläder *mutter*

Annelie ska ha fest ute i sitt hus med myorna idag. Myror på vintern är ju helt otroligt. Myrorna har säkert ätit upp mössen för de ser hon ju inte =D Funderar på att ev komma och överasaka henne i kväll om hon inte läser denna inna så klart. Får se hur jag känner i kväll för nu har jag så jädra ont i mitt bäcken. Slutar aldrig klaga!!

Fest ska vi nog här  nästa helg tror jag!! Lördag, vill ju att lärpojkarna ska komma så det händer nått skoj!! Inte alltid samma gammla tråk gubbar. haha börjar få ålders nojja 26 nu ju närmare 30 än 20 *ännu mera mutter*
Annelie du och jag alla våra ...pojkar Hockey pojken, skejat pojken, och lär pojken. Måste fasen komma på fler ... pojken haha =)

Nej nu ska jag göra nått radikalt, vet i fasen vad men nått måste bara hända annars ruttnar jag bort i en gammal mögelhög eller nått haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0