Städ och lite annat.

Storstädning i heeeela lägenheten idag. Tvättat mattorna och damsugit och svabbat golven. Till och med damsugit mellan elementen. plockat runt lite här och där och piffat till. Har väl fått lite vår känslor så städning är ett måste! Tvätta fönstrena skulle verkligen behövas göras men det gör jag inte förrän vi flyttar. Har gjort så här alla tre gånger jag är gravid men denna gång ska vi ju snart flytta så då lär det bli en massa städning, undrar hur det kommer gå med foglossningen jag har fått!!

Längtar till lördag!!! Ska bli så jädra skoj! Känner att jag vill umgås med de närmaste vänner jag har så mycket som möjligt innan vi flyttar. Måste åka och hälsa på Annelie och Lollo innan det blir för sent.

I morse vakna jag vid 5 pansionärs varning, var pigg som en mört i en hel timme sen sommna jag om och vakna 7.30 av att ungarna vakna och ville ha GRÖÖÖT!!  Som de gappar de första de gör när de vaknar!

Johan kännde bebis för första gången i går när det snurra runt i går. *mys* en is kallhand på magen där i mot är inget mysigt!

I går kväll var vi en sväng hos pappa och fika, bullarna fllög som om barnen aldrig sett bullar, skratta såå åt pappas miner men jag städa upp innan vi gick. Tjejerna var riktigt trötta när vi kkom hem så de somna snabbt.

Jaha ikväll ska jag köra ner Johan till stan för han ska ut med jobbet och äta och dricka gott på gentelmansclub. Har aldrig hört talats om den innan men de kommer nog ha trevligt.


Nej nu ska jag se klart Desperate housewives.

XOXO
Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!!



Kul o läsa din blogg. Vart i gbg flyttar ni?

Ha det gott!



//Elenor

2009-03-16 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0