Lista den första jag någonsin gjort haha =D

ALLMÄNT...

Namn:
Sofia men kallas oftast för bara Fia
Piercingar: ja näsan och massa iöronen. Haft i navel oxå.
Tatueringar: Japp två stycken och fler ska det bli.
Längd: 169 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Ja min sambo
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Nja vi ska flytta till göteborg i Maj/Juni
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ja det hoppas jag
Vilket shampoo använder du: Nivea
Vilken parfym använder du: Addidas just nu men älskar Laura .....
Vad är du rädd för: Att någon jag känner ska dö
Gillar du att tvätta:  Gillar och gillar vet i fasen, men har inget direkt emot det heller.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut INTE!!!


SENASTE...

Film du hyrde: Det var så länge sen så det minst jag inte.
Film du köpte: Filmer till Flickorna.
Låten du lyssnade på: Lyssnar på radion nu...
Låten du hade på hjärnan: Ingen anning
Låten du laddade ner:  Låten i telia reklamen, Johan ville ha den.
Personen du ringde: Johan
TV program du tittade på: Vakna med the voice
Personen du tänkte på: Syrran hon ringde hit nu.


FAVORIT...

Mat: Mycket vitlök!!
Låt: ojoj vet i fasen, hjärnsläpp just nu.
Sak att göra:  Umgås med min familj!!
Sport: Que? Räknas en kort promenad till dagis haha mer än så blir det inte ;)
Dryck: Pepsi och vatten
Kläder: Jeans och någon top. Myskläder hemma.
Film: Inte en anning just nu. Så tråkig jag känner mig nu haha.
Bil: Trivs kanon med min Volvo v70 just nu


ANTAL...

Gånger du varit kär: Riktigt kär tre gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Hm ja du det vet jag inte riktigt...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha ett par gånger när jag vänta Emilia...
Ärr du har på kroppen: På hackan har jag ju efter jag rammla här hemma och fick sy, annars är det bara vanliga små ärr från barndomen då man snubblar runt haha =)


SENASTE...

Bok du läste: pojken som kallades det., var ett tag sen.
Personen du fick mail av: Pappa
Personen du fick brev av: Johans föräldrar och syster när jag fyllde år.
Personen du fick sms av: Annelie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min familj min egna om man ska kallde det så äter det varje dag.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Lämnat flickorna på dagis och tagit hand om tvätten. Pratat i telefon och gått till Tempo.
Var det kul: Nja det vet i fasen om jag kan kalla det.
Hur tidigt stiger du upp: Runt 8 men i morse blev det 7
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova gott, titta på tv och natta flickorna som varje kväll.

Är du seriös: Ja oftast.
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: I foten efter jag tappa ett glas i Söndags
Använder du hårspray: Japp
Kan du stå på händer: Ja det tror jag men skulle inte försöka mig på det nu
Favorit serie: Lost, Greys anatomy, Gossip Girl, One tree hill, Private practice, Dirty Sexy Money och en del till...


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Njae
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Det tror jag
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det mesta
Kan du sjunga: Ja, men sen hur folk tycker det låter är en annan 5:a
Mer värt än guld: Kärlek och hälsa
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka:  Thailand har jag hört så mycket gott om.
Ska bli skoj: Att få se bebis igen den 24: mars
Ska inte bli skoj:  Mötet jag har idag.
Sparar till: Flickorna varje månad, och en resa med hela familjen och Johans hela familj julen 2009. Blir en vit sådan!!
Väntar på:  Att det ska bli Maj så vi kan börj packa och Flytta!! och så klart på Bebis i Augusti!!
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Vatten, och Pepsi


Kommentarer
Postat av: Annelie

haha nu ljög du igen på Är du seriös: Ja oftast. =P

2009-03-05 @ 12:17:43
URL: http://muppjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0