5 dagar kvar i norrköping

Sista tisdagen flickorna är på dagis nu. känns lite vemodigt men samtidigt spännande med ett nytt liv!
Igår kväll låg bebis och tröck ut foten precis under naveln jätte hårt och länge! Emilia kännde oxå. Sen är det ju en väldigt aktiv bebis. Kommer nog få fullt upp med denna lilla krabbat. Men jag längtar efter bebisen faktiskt!! Otroligt mycket men samtidigt vill jag njuta av magen och sparkarna och allt sånt! *mys*
Blir ju sista gången om Johan får bestämma! Jag skulle ev kunna tänka mig en till om typ 10 år haha nja skoja bara. Blir bra med tre småttingar!! Sen får mina syskon föröka sig mera!!

Ska ev åka till sjukan och träffa farmor idag, jag får hålla mig på avstånd eftersom jag är förkyld.Hon smittas så lätt och det är ju inget bra nu när hon redan är så dålig.

Nej nu ska jag se klart mitt One Tree Hill har redan sett Gossip Girl! *gudars vad jag älskar mina seier kommer få apstinens när jag inte har nått internet när vi flyttar. Måtte det komma igång fort!!

XOXO

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0