Jag vet...

att jag är skit dålig på att uppdatera. Har haft häcken full av saker att göra hela tiden den senaste tiden. Mycket packning och städning och vila mellan varven. Nu är vi inne på sista veckan kvar här i Norrköping och det känns bra faktiskt. Kommer sakna pappa mest av allt här hemma!!
Längtar till huset och efter min Johan. Börjar bli lite lång tråkigt att han är borta hela veckorna och bara hemma över helgen! Märks på flickorna att de sakar sin pappa otroligt mycket!

Bebis växe och sparkar för fullt där inne. Ska ringa och boka tid och få en ny bm i Hindås och söka dagisplats i Hindås med denna vecka. eller nästa vecka får se hur det blir.

På lördag ska jag på återträff med 9:an 10 år sedan vi sluta 9:an det går sjukt fort tiden!!
Stannar kvar i Norrköping denna vecka för attt kunna gå på återträffen för tidigt på söndagen så åker vi til vårat nya hus och nya liv i Hindås / Göteborg!!

Annars rullar livet på och det är som sagt fult upp. Sista veckan på dagis för tjejerna blir lite avskeds kalas på torsdag. och Johan kommer på fredag.  *mys*

Jag är hes och förkyld igen. Inte länga jag får vara frisk mellan varven. Rösten har hoppat ner i en kartong och hängt med Johan till Huset. För övrigt så gick han runt som en tornado i går och packa saker och där i fartenså packade han ner min hårborste och alla kammar så jag gick runt som en svinto girl med tjejerna i morse efter vårat bad. *mutter. Tur att mia är granne och har snott en borste av mig när hon flytta hit.

Farmor som skulle till Turkiet om 3 dagar ligger på sjukan igen. Hon har rammlat och fått walter hennes man över sig. En rangig gubbe på 105kg. Hon krissade handleden och höftkulan vart det nått med så hon ligger och väntar på operation. Stackarn* Blir nog att jag åker med pappa till henne i morgon när tjejerna är på dagis. Får hålla mig på lite avstånd eftersom jag inte är helt frisk.


Johan ville att jag skulle kolla upp hand dagar på flickorna Föräldra pennig och jisses vad dagar vi hade kvar på Felicia och Emilia. Blir lite semaster i sommar då han har fått nytt jobb och allt nu ju. Skönt att kunna vara lediga tillsammans och komma in i vårat nya liv i Göteborg!!

Är på dåligt humör nu för Minna spydd ner min nybäddade säng. Inte poppis när jag precis har tvättat täcket och bäddad rent. *mutter*

XOXO

Foa













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0